.چگونه با کد تقویت آنتن موبایل به تقویت آنتن تلفن همراه خود کمک کنیم؟

کد تقویت آنتن موبایل با شماره گیری کد#12345#3001 در گوشی های ایفون می توانید تلفن همراه خود را به یک تستر سیگنال موبایل تبدیل نمایید. در تلفن های همراه با سیستم عامل های اندروید نیز می توانید با رفتن مراحل زیر به قسمت نمایش شدت سیگنال بروید:

  • فشردن دکمه Settings
  • رفتن به قسمت About Phone
  •  مراجع به قسمت Status or Network
  • به قسمت SIM Status بروید و در این ناحیه عدد دقیق سیگنال را می توان مشخص نمود: Your dBm is under Signal strength

یافتن سیگنال موبایل

گوشی هوشمند شما یک ابزار عالی برای پیدا کردن بهترین سیگنال موبایل است. سیگنال های تلفن همراه، امواج فرکانس رادیویی در dBm (دسی بل میلوات) اندازه گیری می شوند. تمام دستگاه های تلفن همراه بین -50 dBm تا -120 dBm کارمی کنند.
هر عدد بین این دو سیگنال ، نشان دهنده مقیاس خوب یا ضعیف است. نزدیک تر به – 50 dBm، سیگنال بهتر است. نزدیک به -120 dBm، سیگنال کمتر است.

چطور یک دکل مخابراتی را در نزدیکی خود پیدا کنم؟

این سوال به ما کمک میکند تا با نزدیک شدن به دکل مخابرات، مشکل آنتن دهی همراه اول و ایرانسل و یا سایر اپراتورها را حل کنیم. و بدانیم کد تقویت آنتن موبایل عملا وجود ندارد و نمی توان با دادن صرفا یک کد ، تقویت آنتن دهی همراه اول و تقویت آنتن دهی ایرانسل و رایتل را انجام داد.

زیرا دانستن محل قرارگیری نزدیکترین برج مخابراتی می تواند برای رسیدن به بهترین منطقه برای دریافت سیگنال با شدت بیشتر به کاربر کمک نماید. گوشی نزدیکتر به برج، قدرت سیگنال بمراتب بالاتری را دریافت می کند.

چه وبسایت هایی نزدیک‌ترین دکل مخابراتی را نشان می‌دهند؟

:
CellMapper که توسط متخصصان نصب و راه اندازی دکل مخابرات استفاده می شود. اطلاعات فراوانی از قبیل موقعیت برج سلولی، جهت پخش آنتنها، فرکانس ها و قدرت را نمایش میدهد. این وبسایت به طور مرتب از طریق crowdsourcing به روز رسانی میگردد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *