آیا اینترنت ایرانسل گوشی شیائومی شما وصل نمی‌شود؟

مشکل اینترنت ایرانسل گوشی‌ شیائومی در چیست؟ عدم اتصال به اینترنت سیم کارت ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد از جمله مهمترین موارد این مشکل مخصوصا در گوشی های کمپانی شیائومی مخصوصا مدل هایی که رام چین دارند عدم تنظیمات صحیح APN در گوشی های اندرویدی می باشد ، از این رو پستی را در جهت رفع مشکل اتصال به اینترنت گوشی های شیائومی تهیه کرده ایم. با تماشای ویدئو زیر میتوانید به تقویت آنتن موبایل خود کمک کنید:

دیتای موبایل خود را چک نمایید

ممکن است اوپراتور شما دسترسی شما را به اینترنت محدود کرده باشد بعضی اپراتورها مانند ایرانسل با ارسال کد مشخص مصرف اینترنت آزاد را برای کاربر محدود می نمایند این تنظیمات را چک نمایید و از عدم مشکل از سمت اوپراتور خود مطمئن شوید .

حالت های اینترنت موبایل خود را چک نمایید

پروکسی (Proxy) گوشی خود را چک نمایید ، گاهی اوقات ممکن است Vpn و یا پروکسی بر روی گوشی شما ست شده باشد و یا قبلا از آن استفاده می کردید و هم اکنون غیر فعال شده است و جلوی باز شدن صفحات و اتصال شما به اینترنت را می گیرد .

 

 تنظیمات APN را چک کنید

برای بررسی این مورد مراحل را طبق تصویر بالا و توضیحات پایین ادامه دهید .

وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید (۱)

به قسمت Sim cards & Mobile Networks شوید

بر روی سیمکارتی که میخواهید از اینترنت آن استفاده کنید ضربه بزنید (۲)

بر روی گزینه Access Point names ضربه بزنید (۳)

در این قسمت ممکن است چند نقطه دسترسی با نام های اوپراتور های مختلف وجود داشته باشد. ما کاری به این نقاط نداریم و طبق تصویر شماره (۴) روی گزینه New APN ضربه بزنید.

نکته جهت تقویت کردن آنتن موبایل : اگر گزینه New APN در پایین این صفحه نبود در قسمت بالا سمت راست یا چپ روی علامت … ضربه یزنید و گزینه New APN را انتخاب کنید .

در لیستی که باز می شود فقط کافیست سه مورد را پر نمایید در قسمت اول و دوم (۶)اگر سیمکارت شما ایرانسل بود irancell-gprs و اگر همراه اول بود mci-gprs را می نویسیم و اگر در این لیست در بخش پروکسی عددی نوشته بود آن را حذف می کنیم (۵) سپس ب روی گزینه more در پایین ضربه زده و تنظیمات را Save می نماییم .(۷)

به صفحه قبلی برگردید و نقطه دسترسی که ساخته اید را انتخاب کنید.

دیتای خود را یکبار خاموش و روشن کنید / مشکل اینترنت ایرانسل گوشی‌ شیائومی به پایان رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *