تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل یا تقویت سیگنال موبایل دستگاهی است که می‌تواند آنتن موبایل را افزایش دهد. قبل از اینکه این دستگاه را بشناسیم باید بدانیم که موبایل چگونه کار میکند. موبایل در لغت به معنی سیار می باشد یعنی اینکه این دستگاه به گونه ای کار می کند که می تواند به صورت سیار در هر نقطه‌ای باشد و نیاز اولیه هر ارتباطی یک بستر ارتباط با یک بستر انتقال می باشد.

تقویت آنتن موبایل که به عنوان تقویت‌ کننده سیگنال موبایل شناخته می‌شود در حال شکل گرفتن به یک جنبه مهم از هر فروشگاه است که به دنبال بهتر شدن تجربه خرید مشتری های خود است. این دستگاه یک وسیله الکترونیکی است که قدرت سیگنال موبایل را در درون فروشگاه قوی تر و سرعت اینترنت را افزایش میدهد. به کمک آنتن‌ خارجی سیگنال تقویت کننده خارجی به واحد تقویت ‌کنندهبه داخل ساختمان انتقال میابد. این سیگنال تقویت‌ کننده آنتن موبایل را تقویت خواهد کرد و آنتن داخلی ، سیگنال تقویت ‌شده را به همه موبایل های درون فروشگاه تقسیم خواهد کرد.

چرا باید یک دستگاه تقویت ‌کننده آنتن را در فروشگاه نصب کنید؟

صاحبان فروشگاه‌ ها به مشتریان خود نیاز دارند که مدت زیادی در فروشگاه‌ بمانند تا درآمد فروش را افزایش دهند. بدون اتصال قوی شبکه ، نگهداری مشتریان در انبارها ممکن نیست. با یک دستگاه تقویت کننده سیگنال ، شما می‌توانید عدم پذیرش همراه قوی در فروشگاه خود را حل کرده و مشتریان بیشتری را جذب کنید. تقویت آنتن موبایل ارائه یک تجربه خرید بهتر برای همه مشتریان برای موفقیت یک فروشگاه بسیار مهم است.

افزایش سرعت اینترنت موبایل با تقویت کننده آنتن موبایل

مشتریان باید داده‌های قابل اعتمادی داشته باشند و پوشش سلول را در داخل فروشگاه برای تماس‌های تلفنی , ارسال متن ها , و مرور در اینترنت داشته باشند. مشتریان به روز خیلی باهوش هستند. آن‌ها یک محصول را بدون اطلاع از جزئیات کامل خریداری نخواهند کرد. آن‌ها یک جستجوی اینترنتی بر روی محصول قبل از خرید آن انجام خواهند داد و بدون پوشش داده مطمئن امکان پذیر نیست. پس یکی از نیاز های مشتری افزایش سرعت اینترنت موبایل است.

رفع مشکل ضعیف بودن سیگنال یا امواج موبایل

زمانی که فروشگاه شما مشتری های زیادی در همان زمان دارد , داده‌ها و فعالیت در داخل فروشگاه سنگین خواهند بود و به سرعت شبکه موجود را بار خواهد کرد. علاوه بر آن اکثر سیستم‌های امنیتی فروشگاه ها و سیستم‌های مربوط به فروش بر پذیرش قوی تکیه دارند. اگر فروشگاه شما در یک فرودگاه یا مرکز خرید باشد دسترسی به پذیرش سیگنال بهتر به دلیل مصالح ساختمانی که سیگنال‌های سلولی را مسدود می‌کنند مشکل خواهد بود.

مزایای استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل

مزایای استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل در خانه یا یک فروشگاه موبایل امکان افزایش آنتن دهی موبایل است. با پوشش اطلاعات بهتر , برای خریداران راحت ‌تر است که برنامه‌ها را دانلود کنند. این روش همچنین به مشتریان کمک می‌کند تا پیش از خرید آن‌ها از گوشی هوشمند خود محصولات خود را تهیه کنند. علاوه بر این, اکثر فروشگاه ها سیستم‌های امنیتی مبتنی بر سلولی دارند. بنابراین , پوشش آنتن موبایل بهتر و پوشش داده نیز برای نظارت بی وقفه در امنیت مهم است.

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل چیست و چگونه کار میکند؟

تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که سیگنال موبایل را دریافت و پس از تقویت آن را منتشر میکند. تصور کنید در اتاقی کار میکنید که در آن مشکل آنتن دهی گوشی وجود دارد به دلیل وجود موانعی مانند ساختمان ها سیگنال موبایل به نقطه مورد نظر شما نمیرسد.
این مکان میتواند جایی مصل زیرزمین، طبقه اول یا یک اتاق یا یک سالن ورزش باشد. در این نقاط به صرفه ترین روش استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد. همچنین میتوانید در این مقاله (بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل در سال1400) میتوانید بهترین دستگاه های تقویت کننده موبایل را مشاهده کنید.

خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل

شما میتوانید با تهیه پکیج کامل این دستگاه که شامل آنتن بیرونی، آنتن داخلی، دستگاه له همراه آدابتور و کابل به میزان لازم، مشکل آنتن دهی را در محل خود برطرف کنند. در این روش آنتن بیرونی در مکانی نصب میشود که آنتن دهی گوشی مناسب است و مکالمه سالمی در آن نقطه وجود دارد. فرکانس در این نقطه دریافت و توسط کابل به دستگاه منتقل میگردد. پس از تقویت سیگنال تقویت شده بازنشر میگردد و مشکل شما حل خواه شد. تقویت اینترنت گوشی تقویت اینترنت گوشی توسط این پکیج قابل انجام است.

 

استفاده از تقویت کننده های آنتن موبایل در خانه

این دستگاه آنتن موبایل تا 72 دسی بل افزایش پیدا می کند، بنابراین به اندازه قویترین گزینه های تقویت کننده چند حامل قوی است ، اما قیمت بسیار اقتصادی تری دارد این دارای یک آنتن بیرونی جهت دار است پس در این صورت این برای سیگنال موجود در خارج ضعیف است که تقویت کننده می تواند آن را تا یک سیگنال قابل استفاده در خانه کوچک و متوسط ​​شما تقویت کند بسیار عالی است.

فرق دستگاه های تقویت آنتن موبایل

یک تفاوت بین Flare 3.0 و سایر تقویت کننده های سیگنال در این است که آنتن داخلی و تقویت کننده در یک واحد ساخته شده اند که باید در منطقه ای واقع شوند که به سیگنال بهتری نیاز داشته باشد. این ممکن است برای برخی از افرادی که می خواهند تجهیزات تقویت شده را به طور کامل مخفی کنند ، از ایده آل کمتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *