راه حل مشکل آنتن دهی ضعیف موبایل: زمانی که تماسی را می گیرید که نتیجه ای را ندارد و یا پیامی را می دهید که به مخاطبتان ارسال نمی شود. همینطور بیشترین مصرف افراد که اینترنت می باشد در صورتی که با تاخیر و یا قطعی همراه باشد ایجاد ناراحتی و دردسر خواهد بود و کارها به درستی انجام نخواهد شد. در هر چند حالت سیگنال دهی ضعیف گوشی تلفن همراه هم باعث ناراحتی شما می شود و هم نخواهید توانست به موقع کارهای ضروری خود را انجام نمایید.

پس چه راهی وجود دارد تا بتوانیم دیگر تماس از دست رفته ای را نداشته باشیم؟ آیا راهکاری وجود دارد تا بتوانیم این کار را انجام نماییم تا کم تر مشکلات آنتن دهی را داشته باشیم؟

۱) انتقال به مکان بهتر

خب در صورتی که تلفن همراه شما در منزل و یا محل کارتان دارای آنتن دهی ضعیفی می باشد می توانید متوجه شوید که ساختمانی که در آن ساکن هستید سیگنال های موبایل را به خوبی دریافت نمی کند.

در صورتی که بیرون از منزل یا محیط کار باز هم آنتن دهی ندارید، شاید یک برج بلند یا ساختمان یا مانعی باعث شده است که این تداخل را داشته باشید. همچنین در مکان هایی که بسیار شلوغ است این تداخل امواج را بیشتر شاهد می باشیم. پس در صورتی که نیاز به آنتن دهی بالاتری هستید باید به مکان بهتری بروید.

۲) تغییر اتصال به دکل های مخابراتی

ممکن است در مکانی که شما قرار گرفته اید به نزدیک ترین دکل یا آنتن BTS وصل شوید که آنتن دهی خوبی برای شما نداشته و ضعیف می باشد. در این مواقع می توانید با قرار دادن گوشی در حالت پرواز و دوباره برگشتن به حالت عادی به دکلی دیگر و یا قوی تر متصل شوید.

۳) دلایل ضعیف بودن سیگنال گوشی را بررسی نمایید

اگر باز هم مشاهده نمودید که امواج روی دستگاه شما کم است باید دلایل ضعیف بودن آن را بررسی نمایید. این مشکل ممکن است به دلیل نوع اپراتور سیم کارت شما، مشکل در گوشی، شلوغ بودن اطراف و جمعیت زیاد باشد و یا به دلیل موقعیت جغرافی قرار گرفته اتفاق بیوفتد که می تواند باعث ضعیف تر شدن سیگنال موبایل شما گردد. البته تمام این راه ها موقت است و ممکن است همچنان با تغییر مکان یا تعویض سیم کارت، مشکل برگردد.

برای حل مشکل ضعیف بودن سیگنال چه کنیم؟

همانطور که گفتیم اگر همچنان مسائل عنوان شده در بالا نتوانست ضعیف بودن سیگنال را رفع نماید باید از یک تقویت کننده آنتن موبایل استفاده نمود. این دستگاه های تقویت کننده سیگنال را می توان در هر منطقه و یا مکانی که شما بخواهید، نصب گردند.

کار اصلی دستگاه های تقویت آنتن موبایل این است که سیگنال های ورودی را گرفته و با کیفیت بالاتر آن ها را برمی گرداند. با کمک دستگاه تقویت آنتن موبایل یا ریپیترها افراد می توانند امواج ضعیف را با قدرت بالا گرفته و پخش کنند. در نتیجه این آنتن دهی ضعیف در منزل و یا محیط کار با یک دستگاه ساده ولی پرقدرت انجام خواهد شد و دیگر نباید نگران چیزی بود.

آنتن موبایل

به چه دلیلی باید از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل (ریپیتر) بهره ببریم ؟

همانطور که همه می دانیم گوشی های همراه و تکنولوژی پیشرفته اینترنت جزو جدانشدنی از زندگی همه مردم شده است. همه افراد از کوچک تا بزرگ وابستگی زیادی به این موضوع پیدا کردند و بدون اینترنت و یا تماس های تلفنی عملاً زندگی برایشان دشوار می شود. آموزش های آنلاین و یا تماس هایی که افراد هر روز برایشان ضروری است می تواند دلیلی برای استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل باشد.

با توجه به این که امروزه گوشی های همراه در دست اکثر افراد جامعه است پس مشکلات آنتن دهی و سیگنال هم امری اجتناب ناپذیر است. دستگاه تقویت موبایل برای همین موضوع تولید شده است. این دستگاه میتواند حتی در محیط ها و یا مکان هایی که سیگنال موبایل صفر بوده و یا دارای نقطه کور است، از آن استفاده نمود.

استفاده از تلفن همراه در تمام موارد مانند تجارت، پزشکی، امنیتی، اداری و … می تواند می تواند مهم و ضروری باشد و دستگاه تقویت آنتن موبایل می تواند مشکلات تمام افراد را در این مورد برطرف نماید.

سیگنال

دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل را در کجا قرار دهیم؟

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در تمام فضاهایی که آنتن موبایل ضعیف، کم و یا حتی صفر بوده مورد استفاده است و با یک نصب ساده می توان از آن استفاده نمود. در خیلی از شهرهای دورافتاده، روستاها، مناطق شهری با برج ها بلند، زیرزمین ها، پارکینگ ها یا حتی مکان هایی مانند معادن که دسترسی به سیگنال بسیار ضعیف است. می توان با نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل یا ریپیتر بسیاری از مشکلات آنتن دهی را برطرف نمود. شما می توانید برای خرید این دستگاه از سایت های معتبر کمک بخواهید و خرید خود را با کمک مشاوران این سایت ها انجام دهید.

نتیجه گیری جهت خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل(ریپیتر)

بوستر، ریپیتر و یا همان دستگاه تقویت آنتن موبایل یک راه سریع برای زیادتر کردن آنتن دهی موبایل ها می باشد که با کمک دستگاهی می تواند تمام نقاط ضعیف و یا نقاط کور را پوشش نماید. به دلیل محدود بودن انتقال سیگنال توسط دکل های مخابراتی و همان BTS ها، مشکلات آنتن دهی در تمام مناطق شهری و غیر شهری همچنان وجود دارد. دلیل این محدودیت نیز می تواند به دلیل پهنای باند کم و یا قدرت کم مخابراتی باشد.

راه حل مشکل آنتن دهی ضعیف موبایل چیست؟

شرکت ریپیتر 110 در همین راستا و در زمینه فروش دستگاه تقویت آنتن موبایل می تواند به شما عزیزان مشاوره های لازم را داده و جهت نصب آن شما را یاری نماید. کافیست با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت شما را راهنمایی کرده و توضیحات لازم جهت خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل و مزایای آن را به شما شرح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *